PARDAVIMO SĄLYGOS

iš SYMBIOSYS.LT svetainės

(Atnaujinta 2020 m. Sausio 12 d.)

TEISINIS ĮSPĖJIMAS :

URL: www.symbiosys.fr (toliau - Svetainė)

Redagavo BIOCODEX, supaprastinta akcinė bendrovė, kurios kapitalas yra 4 284 000 eurų, registruota buveinė yra 7, avenue Gallieni - 94250 GENTILLY, registruota numeriu 562 064 600 RCS Créteil (toliau - BIOCODEX arba „Mes“).

Bendruomenės PVM mokėtojo kodas: FR35562064600.

Priegloba: svetainę priglobia bendrovė Salesforce.com France SAS, kurios pagrindinė buveinė yra 3 Avenue Octave Gréard 75007 Paris ir telefono numeris 01 72 10 94 00.

Remiantis šiomis bendrosiomis pardavimo sąlygomis (toliau - GTC), sutinkama, kad „jūs“ arba „klientas“ reiškia asmenį, naršantį svetainėje; „Mes“ arba „Pardavėjas“ reiškia įmonę, nurodytą aukščiau pateiktuose teisiniuose pranešimuose; Pirkėjas ir Pardavėjas bendrai bus vadinami „Šalimis“ ir individualiai - „Šalimi“.


1 - Taikymo sritis

Bet kokiam užsakymui svetainėje www.symbiosys.fr reikia konsultuotis ir aiškiai sutikti su BTC, užsakymo proceso metu pažymint tam skirtą langelį. Šios sąlygos netaikomos visoms kitoms sąlygoms, visų pirma sąlygoms, taikomoms pardavimams kituose platinimo ir rinkodaros kanaluose. Pardavėjas pasilieka teisę keisti savo bendrąsias sąlygas. Jie bus taikomi, kai tik bus paskelbti internete.


2 - Produktai

Į. Produktai

Svetainėje parduodami produktai yra tie, kurie pateikiami svetainėje tą dieną, kai Pirkėjas konsultuojasi su Svetaine.

Dėl asortimento atnaujinimo nuotraukos, iliustruojančios pateiktus produktus, nėra sutartinės.


b. Produkto nepasiekiamumas

Jei produktas nepasiekiamas, esate informuotas apie šį nepasiekiamumą:

- Arba pateikdami užsakymą

- Arba, patvirtinus užsakymą ir prieš pristatymą, el

Daliniai užsakymai nėra siunčiami. Taigi pirkėjui bus pasiūlyta grąžinti jo užsakymą.


3 - Užsakymas

Užsakymas gali būti užregistruotas svetainėje, jei Klientas pateikia užsakymą nesiregistruodamas arba jei Klientas identifikuoja save įvesdamas savo el. Pašto adresą ir slaptažodį.

Klientas gali keisti savo krepšelį bet kuriuo užsakymo proceso metu iki galutinio patvirtinimo, kuris įformins pardavimo sutartį tarp Pardavėjo ir Kliento.

Užregistravus jo užsakymą, išsamus gavimo patvirtinimas bus išsiųstas Kliento elektroninio pašto adresu. Pardavėjas rekomenduoja Klientui išsaugoti šiame užsakymo patvirtinime pateiktą informaciją popieriuje arba kompiuteryje.

Pardavėjas išlaiko nuosavybės teisę į užsakytą Produktą (-us), kol Pardavėjas visiškai sumokės kainą ir jo priedus, įskaitant pristatymo išlaidas.

Kliento pateikta informacija, pateikiant užsakymą ir (arba) kuriant Kliento paskyrą, pastarąjį sieja: jei Kliento ar užsakymo gavėjo kontaktinių duomenų formuluotėje yra klaida, Pardavėjas negali būti laikomas atsakingu už bet kokį vėlavimą arba negalėjimą pristatyti užsakytą Produktą (-us).

Tuo atveju, jei Pardavėjas įtaria, kad užsakymas yra apgaulingas, jis pasilieka teisę paprašyti Pirkėjo pateikti papildomus dokumentus, būtinus užsakymui patvirtinti (ypač Pirkėjo tapatybės įrodymą), kad patikrintų, ar ne apgaulingas jos pobūdis.

Pirkėjui negavus atsakymo per šešias (6) dienas nuo Pardavėjo užklausos išsiuntimo, užsakymas bus anuliuotas ir Pardavėjas negrąžins jokio mokėjimo. Tuo atveju, jei apmokėjimas už užsakymą jau buvo išgrynintas, Pardavėjas grąžina jį per keturiolika (14) dienų nuo minėto termino pabaigos, priklausomai nuo Pirkėjo pasirinkto mokėjimo būdo.


4 - Pardavimo kaina - Reklaminės operacijos

Kainos nurodytos eurais, įskaitant visus mokesčius (TTC), neįskaitant pristatymo išlaidų, ir galioja žemyninėje Prancūzijoje.

Nurodytos kainos neatsižvelgia į gydymo ir pristatymo išlaidas, kurios bus nurodytos prieš patvirtinant užsakymą ir papildomai išrašomos sąskaitos faktūros.

Siuntimo išlaidos bus nemokamos bet kokiam užsakymui, kuriame yra bent dvi prekės su „Colissimo“.

Visa suma, kurią Klientas turi būti skolingas, nurodoma užsakymo suvestinės puslapyje, kol jis patvirtina savo užsakymą.

Pardavėjas pasilieka teisę tam tikru laikotarpiu vykdyti reklamines operacijas.


5 - mokėjimas

Visi užsakymai apmokami eurais.

Kaina mokama grynaisiais pinigais užsakant, kredito kortele (VISA, Mastercard, AMEX), išskyrus kitas mokėjimo priemones.

Atsiskaitymas kreditine kortele yra visiškai apsaugotas SSL (Secure Sockets Layer) protokolu, kuris užšifruoja visus su kredito kortele susijusius duomenis, kurie nėra platinami nešifruotu internetu. Pardavėjui jie lieka visiškai nežinomi. Be to, banko informacija, kurią Klientas perdavė pateikdamas užsakymą (kortelės numeris, galiojimo data, kriptograma), nėra saugoma Pardavėjo® serveriuose.

„BIOCODEX“ pasilieka teisę sustabdyti bet kokį užsakymų valdymą ir bet kokį pristatymą, jei oficialiai akredituotos įstaigos atsisako patvirtinti mokėjimą banko kortele arba jei nesumokama.

BIOCODEX elektroniniu būdu atsiųs arba pateiks Klientui sąskaitą faktūrą, jei to pareikalaus Klientas. Klientas aiškiai sutinka gauti sąskaitas faktūras elektroniniu būdu.


6 - Pristatymas

Klientas gali pasirinkti, ar jis bus pristatytas į namus, ar kitu Kliento nurodytu adresu žemyninėje Prancūzijoje.

Pardavėjas įsipareigoja pristatyti užsakytas prekes kuo greičiau ir, kai tik įmanoma, pristatyti pakuotę po užsakymo gavimo ir apdorojimo vidutiniškai per 2 darbo dienas, bet ne ilgiau kaip per 7 darbo dienas nuo užsakymo patvirtinimo. įsakymas.

Gauti užsakymai apdorojami nuo pirmadienio iki penktadienio iki 12 val.

Galimi keli pristatymo būdai:

Colissimo: Pristatymas per 2–4 darbo dienas nuo užsakymo išsiuntimo pranešimo.

„Chronopost“: pristatymas per 24 darbo valandas nuo užsakymo išsiuntimo pranešimo.

Jei užsakytos prekės nebuvo pristatytos per 30 darbo dienų po to, kai Klientas perdavė savo užsakymą, dėl kokių nors kitų priežasčių, išskyrus nenugalimos jėgos aplinkybes, pardavimas gali būti išspręstas Kliento prašymu per kontaktinę formą. Tada Kliento sumokėtos sumos jam bus nedelsiant grąžintos, neįskaitant jokios kompensacijos ar išskaičiavimo.

Pristatant sugadintą pakuotę, Klientas turi jos atsisakyti, kad gautų vežėjo siūlomą garantiją. Klientas taip pat turi nedelsdamas informuoti pardavėją (patvirtinamąją nuotrauką). Todėl pardavėjas įsipareigoja (i) pateikti reklamos kredito kodą klientui, siūlančiam jam nemokamai atlikti panašų užsakymą, kad būtų galima paruošti ir išsiųsti naują pakuotę, (ii) arba grąžinti jam už užsakymą. Tokiu atveju aukščiau šiose bendrosiose sąlygose nurodyti pristatymo terminai nebegalioja.


7 - Teisė atsisakyti sutarties

Remiantis galiojančiomis teisinėmis nuostatomis, Klientas turi keturiolikos (14) kalendorinių dienų atsisakymo laikotarpį šiomis sąlygomis. Dėl higienos priežasčių, atidarant gaminius, dėl kurių jie netinkami bet kokiai vėlesnei rinkodarai, bet kuris produktas, kuris buvo atidarytas, sugadintas arba kurio originali pakuotė buvo pažeista, nebus grąžinamas, atsiimamas ar keičiamas. Pardavėjas pasilieka teisę atsisakyti grąžinti prekes, kurios neatitinka aukščiau nurodytų sąlygų.

Norėdami patvirtinti šią teisę, praneškite: sav-ecommerce@symbiosys.fr, užpildydami žemiau esančią formą

- Užsisakykite: …………

- Užsakymo numeris: …………

- Kliento vardas : ……………………

- Kliento adresas: …………………………

[Kliento parašas]

Produktai bus grąžinami kredito kortele Kliento banko kortelėje, arba kredito sąskaita ar kuponu, jei vartotojas aiškiai išreiškė sutikimą dėl šios formos grąžinimo.


8– Teisinės garantijos

Klientas privalo patikrinti pristatytų prekių būklę.

Klientas naudojasi teisine atitikties garantija ir garantija nuo paslėptų defektų pagal Civilinio kodekso 1648 ir tolesnius straipsnius bei Vartotojų kodekso L.211-4 ir tolesnius straipsnius.

Jei klientas nori veikti kaip teisinė atitikties garantija, klientas:

• turi dvejų metų laikotarpį nuo prekių pristatymo, kad galėtų veikti;

• gali pasirinkti daikto remontą ar pakeitimą, atsižvelgdamas į Vartojimo kodekso L. 211-9 straipsnyje numatytas išlaidų sąlygas;

• per šešis mėnesius nuo prekių pristatymo atleidžiama nuo įrodymų, patvirtinančių prekių neatitikimą.

Klientas gali įgyvendinti garantiją dėl paslėptų parduodamo daikto trūkumų pagal Civilinio kodekso 1641 straipsnį.

Pardavėjas garantuoja savo gaminių atitiktį tik iki galiojimo pabaigos datos (DLC) arba geriausio iki optimalaus naudojimo datos (DLUO), nurodytos ant kiekvienos pakuotės, ir negali būti atsakingas už jų gedimą pasibaigus šiai datai.


9 - Atsakomybė - force majeure

Pardavėjas negali būti atsakingas už bet kokius nepatogumus ar žalą, susijusią su naudojimusi interneto tinklu, pvz., Prieigos prie svetainės greitis ir konsultavimasis, duomenų praradimas, įsibrovimas, virusas, paslaugos sustabdymas ar nepasiekiamumas.

Pardavėjo sutartinių įsipareigojimų sustabdymo poveikis yra atsitiktiniai įvykiai arba nenugalimos jėgos aplinkybės, tai yra bet koks nenumatytas, nenugalimas ir išorinis įvykis, kaip apibrėžta reglamentuose ar teismuose.


10 - Asmens duomenų apsauga

Nominali informacija ir asmens duomenys, susiję su Klientu, yra reikalingi užsakymams valdyti ir mūsų komerciniams santykiams. Jie gali būti siunčiami įmonėms, kurios prisideda prie šių santykių, pavyzdžiui, atsakingoms už paslaugų vykdymą ir užsakymams dėl jų valdymo, vykdymo, apdorojimo ir apmokėjimo. Ši informacija ir duomenys taip pat saugomi saugumo tikslais, kad būtų laikomasi teisinių ir reguliavimo įsipareigojimų ir kad galėtume patobulinti ir suasmeninti jūsų siūlomas paslaugas ir jūsų siunčiamą informaciją.

Kadangi su klientais susijusios asmeninės informacijos rinkimas yra būtinas užsakymams valdyti (identifikuoti, priimti ir apdoroti užsakymą, susisiekti), tai gali būti kompiuterinio BIOCODEX apdorojimo objektas. Ši informacija ir duomenys taip pat saugomi saugumo tikslais, kad būtų laikomasi teisinių ir reguliavimo įsipareigojimų. Kadangi taip sukurta kompiuterio byla nėra nei nuomojama, nei parduodama, informacija apie Klientą yra griežtai konfidenciali ir skirta tik vidiniam BIOCODEX naudojimui.

Norėdami sužinoti daugiau apie savo duomenų tvarkymą ir teises, žr. Duomenų apsaugos politiką


11 - Tarpininkavimas

Remdamasi Reglamento (ES) Nr. 524/2013 14 straipsniu, Europos Komisija sukūrė internetinę ginčų sprendimo platformą, padedančią nepriklausomai spręsti ginčus internetu ir ginčus tarp Europos Sąjungos vartotojų ir profesionalų. Šią platformą galima rasti šioje nuorodoje:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/

Vadovaujantis Vartotojų kodekso nuostatomis dėl „tarpininkavimo proceso vartotojų ginčams“, klientas turi teisę nemokamai naudotis „SBIOCODEX“ siūloma tarpininkavimo paslauga, jei ginčas tarp vartotojo ir „BIOCODEX“ neranda sprendimo. draugiškai, vartotojui susisiekus su BIOCODEX Taip siūlomas „vartotojų teisės“ tarpininkas yra MEDICYS.

Šią tarpininkavimo sistemą galima pasiekti:

elektroniniu būdu: www.medicys.fr

pašto tarnyba: MEDICYS - Teismo pareigūnų tarpininkavimo ir taikaus atsiskaitymo centras - 73, Boulevard de Clichy, 75009 - Paryžius

Jei ginčas nebus išspręstas per šį tarpininkavimą, ginčas bus perduotas Prancūzijos teismams.


12 - Taikytina teisė, jurisdikcijos priskyrimas ir tarpininkavimas

Šioms bendrosioms pardavimo sąlygoms taikoma Prancūzijos teisė. Kilus ginčui tarp Pirkėjo ir Pardavėjo ir nepavykus išspręsti ginčo per tarpininkavimą, numatytą 14 straipsnyje, pastarasis bus perduotas kompetentingiems Prancūzijos teismams.


13 - Dalinis invalidumas

Jei dėl kokių nors priežasčių viena iš šių bendrųjų sąlygų turėtų būti pripažinta negaliojančia arba netaikoma, tai negali turėti įtakos kitų bendrųjų sąlygų, kurios laikomos negaliojančiomis ar netaikytinomis, galiojimui, kai jos pakeičiamos artimiausia įmanoma nuostata.


14 - išsamumas

Šios sąlygos ir Pirkėjui išsiųsta užsakymo suvestinė sudaro sutartinę visumą ir sudaro visus sutartinius Šalių santykius.

Esant prieštaravimams tarp šių dokumentų, vadovaujamasi BTC.


15 - Klientų aptarnavimas

Svetainės klientų aptarnavimo tarnyba bet kuriuo metu pasiekiama per mūsų kontaktų puslapį. „BIOCODEX“ įsipareigoja dėti visas pastangas, kad atsakytų per 48–72 darbo valandas, ir prireikus gali su jumis susisiekti telefonu.